Ανάρτηση της Μ. Κατσίμη σχετικά με την πρωινή ενημέρωση της ΝΕΤ

images (2)Kαλησπέρα!

Επειδή πολλοί από εσάς με ρωτάτε τι γίνεται με την πρωινή ενημέρωση, θέλω απλά να σας πω ότι τα μηνύματα δεν είναι πολύ θετικά. Τα παιδιά που παρουσιάζουν τώρα την εκπομπή, Γιάννης Σκάλκος – Τάκης Σαράντης έχουν συμφωνήσει με την διεύθυνση ότι θα μείνουν τουλάχιστον έως το τέλος της σεζόν, εμείς είχαμε συμφωνήσει ότι όταν λυθεί το θέμα των συμβάσεων θα επιστρέψουμε στις θέσεις μας. Αν σκεφτεί κανείς ότι μας έχουν κόψει άλλες δύο φορές μάλλον αυτή είναι η Τρίτη και φαρμακερή.

Εγώ μέχρι νεωτέρας δουλεύω στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής ΝΕΤ ΠΑΝΤΟΥ.

Το επέλεξα μόνη μου, ήξερα ότι η εκπομπή είχε ανάγκη από δημοσιογράφους, καθώς κανείς δεν μου είχε αναθέσει να κάνω τίποτα από τότε που με εκτόπισαν από την πρωινή ενημέρωση.

Ο Κώστας, η Τζούλη όπως και όλοι οι συμβασιούχοι είναι άνεργοι..

Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, τη στήριξή σας (έχουν μαζευτεί χιλιάδες υπογραφές, μειλ, τηλέφωνα κτλ) και εμένα μου λείπετε πολύ από τα πρωινά μου.

Θα σας ενημερώσω αν προκύψει κάτι νεότερο από τον Κώστα, τη Τζούλη και όλη την ομάδα

Μαριλένα Κατσίμη

Σχολιάστε

