Θα καταγγέλλω την εκμετάλλευση της ιστορίας του θρύλου μου από τον Μαρινάκη για τα επιχειρηματικά και πολιτικά του παιχνίδια

mpilinis_babisΑπο το facebook του Μπάμπη Μπιλίνη

Ως Ολυμπιακό με πείραξε που ο Μαρινάκης στα εξώδικά του χρησιμοποιεί την ομάδα μου και εμένα προσωπικά, αφου αναφέρεται στους φιλάθλους του Ολυμπιακού. Ο Ολυμπιακός της καρδιάς μου, ο Ολυμπιακός του Πειραιά μας είναι η ομάδα της εργατιάς στις προσφυγούπολεις της Νίκαιας και Δραπετσώνας, στις εργατούπολεις του Κερατσινίου, του Περάματος, είναι ο ποδοσφαιριστής του και καπετάνιος του ΕΛΑΣ Γόδας, που εκτελέστηκε με την φανέλα του Ολυμπιακού γιατί δεν υπέγραψε δήλωση μετανοίας. Είναι και των καπεταναίων που με τα καράβια τους εγραψαν ένα κομματι της ιστορίας αυτής της πόλης. Ολα αυτά δεν του ανήκουν. Και όσο περνάει από το χέρι μου θα καταγγέλλω την εκμετάλλευση της ιστορίας του θρύλου μου από τον Μαρινάκη για τα επιχειρηματικά και πολιτικά του παιχνίδια.

Σχολιάστε

