Σιδερένιος Δημήτρη Στρατούλη

Επιστροφή στην πατρίδα μετά από μεταμόσχευση νεφρού στη Γαλλία Έχω επιστρέψει μετά από 41 ημέρες από τα ξημερώματα της τετάρτης από τη Νανσύ της Γαλλίας, όπου υποβλήθηκα σε πετυχημένη μεταμόσχευση νεφρού και σε πολυήμερη θεραπεία. Για μένα ήταν πολύ ευχάριστη έκπληξη η υποδοχή που μου επιφύλαξαν στο αεροδρόμιο οι συντροφοι/ες συνδικαλιστές της ΑΥΤΟΝΟΜΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ παρά το προχωρημένο της ώρας. Ήδη έχω επανέλθει σε φουλ ρυθμούς πολιτικής και κοινωνικής δράσης. Εκτός όμως από αυτά θα κάνω ότι είναι δυνατόν να βοηθήσω ώστε να σταματήσει αυτή η ντροπή για τη χώρα μας, να είναι τελευταία σε δωρεά οργάνων και σε μεταμοσχεύσεις σε όλη την ευρώπη και να περιμένουν οι νεφροπαθείς σε αιμοκάθαρση για 5-15 χρόνια να βρουν μόσχευμα για μεταμόσχευση, όταν στη Γαλλία και στην υπόλοιπη Ευρώπη ο χρόνος αναμονής είναι από 1 μήνας μέχρι 1 έτος. Από αυτή την ζοφερή κατάσταση υποφέρουν οι ασθενείς και κερδίζουν οι πολυεθνικές που πωλούν η νοικιάζουν τα πανάκριβα μηχανήματα αιμοκάθαρσης και κάποια λαμόγια που πέρνουν μίζες. Αυτό πρέπει επιτέλους να σταματήσει. Θέλω να ευχαριστήσω και πάλι όσους και όσες συντρόφους/ες, φίλες/ους, συναδέλφους και συναδέλφισσες μου συμπαραστάθηκαν. Ιδιαιτέρως τον γιατρό μου Γιώργο Σκουτέλη, τη σύζυγό μου Βαγγελιώ, τα παιδιά μου Ρεβέκκα και Γιάννη, την αδελφή μου Ελένη, το γαμπρό μου Σπύρο Φαιτά, τους γονείς μου και πολύ ιδιαιτέρως την συντρόφισσα Παναγιώτα Μανιού μέλος της ΚΠΕ του ΣΥΝ, που ήταν μαζί μας φύλακας άγγελος όχι μόνο τις κρίσιμες ημέρες και ώρες της εντατικής στη Νανσύ αλλά και σε όλη αυτή την διαδικασία από τις 30 Μαίου μέχρι σήμερα. Επίσης τους συντρόφους Αλέξη Τσίπρα, Παναγιώτη Λαφαζάνη και Νίκο Χουντή, τον πρώτο για την στήριξή του και την αποτελεσματική συμβολή του να ξεπεράσουμε όλα τα γραφειοκρατικά και άλλα εμπόδια και τους 2ο και 3ο σύντρόφους για την έμπρακτη στήριξή και αλληλεγγύη τους. Επίσης τους συντρόφους/ες των εργατικών τμήματων του ΣΥΝ και του ΣΥΡΙΖΑ, τον πρόεδρο του Εθνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων κύριο Χατζή, τους γιατρούς και νοσηλευτές του Νοσοκομείου της Νανσύ και την ελληνική κοινότητα στη Νανσύ που με αγκάλιασε και με στήριξε από την πρώτη στιγμή. Εάν ξέχασα κάποιον ή κάποια να με συγχωρούν. Δημήτρης Στρατούλης

Σχολιάστε

